piatok 11. apríla 2014

Zajačiky

Prajem slnečný deň. Viem, že zajace vie ušiť asi každý a nie je to nič extra, ale ide Veľká noc a deti zajačiky milujú..... Keďže je to také jednoduché, rozhodla som sa, že si strih nakreslím sama. Nakoniec som to vzdala, lebo prvé dva nakreslené zajace vyzerali ako tuleň a oslík. Keď som nakreslila tretieho, môj trojročný syn nevedel, aké je to zvieratko. Tak som ho radšej stiahla z netu a trochu upravila. Tu je výsledok.
Zajace, skrátka k Veľkej noci patria, aspoň u nás doma. Chcela som ušiť najskôr len jedného, či dvoch, ale poznáte to.... Narozkladám si látky a potom už len: " Takýto by bol pekný, takýto tiež, aj tento"..... a už to ide.
Veru neviem, či ešte zopár neušijem, veď oni sa minú.....
                                                                   

         Prajem krásny víkend a veľa                                                          predveľkonočného tvorenia.                                                                                                       Ľubi

3 komentáre:

  1. Ahoj Ľubka ,zajkovia sú krásne farebný,vybrala si úžasné farby.Prajem Ti krásny slnečný víkend.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, Reni, pre seba by som ich ladila do jednej farby, ale mám objednávky od susedov, tak sú farebnejší, krásny víkend aj Tebe.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásní zajíčci a nádherné látky. Jans

    OdpovedaťOdstrániť