nedeľa 27. apríla 2014

Obaly na zošity a knihy

Mám rada veci obalené v látke. Balím do látky, čo sa dá, zošity, knihy, Biblie.....
Začneme detskými, ale tešia sa im aj dospelí....


                                                                                                                                                                                                                              A pokračujeme ženskými, romantickými. Inšpirovala som sa na blogu Le Cirque Mi-mo-ska, adresa: http://mi-mo-ska.blogspot.sk/ Keď som videla jej nádherné romantické obaly, vedela som, že niečo podobné si musím ušiť. Tie moje nie sú z takých krásnych látok, ale dopracujem sa aj k takým ..... hádam ... raz.....
                                                                                                     


       Nakoniec obal na navigáciu pre pána.....

                                                                                                        Majte sa pekne, prajem veľa chuti do tvorenia.....
                                                                                  Ľubi                                                                                          

1 komentár: