utorok 29. apríla 2014

Malenka

Moja prvá vlastná bábika. Samozrejme, že som sa inšpirovala na nete, ale nakoniec som si urobila vlastný strih a pustila sa do toho, po čom moje srdce túžilo. Veľmi som chcela ušiť nejakú bábikovskú fintilku. Zhromaždila som staré ponožky, svetre a punčochy po dcére a šup do toho.

Oblečko samozrejme budeme vylepšovať, teraz som rada, že hlavne vyšla celkom dobre bábika......
  Prepáčte mi kvalitu fotiek, musím si už zadovážiť nejaké lepšie fotítko, lebo v skutočnosti vyzerá Malenka o chlp lepšie......smiech......

 Veľa radosti zo šitia želám,
                                            Ľubi.

7 komentárov:

  1. A je velmi roztomilá Malenka. Jen tak dál. Oblečení je také fajnové. Každého, kdo umí panenky, obdivuji.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, chvála poteší, k bábikám ma najviac srdce ťahá....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ľubi bábika je perfektná a oblečko tiež si skrátka šikulka.Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Ľubka, bábika Malenka je podarená, no a tá jej kabelôčka nemá chybu :-). Takéto drobnôstky sa zle šijú, musela to byť piplačka, takže klobúk dole. Veľa času na ďalšie tvorenie prajem...
    Aďa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem dievčence, som veľmi rada, že sa páči aj Vám. A rada si chodím pre inšpiráciu aj na Vaše blogy. Prajem veľa radosti z tvorivej práce....
    Ľubi.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Ĺubi, panenka se ti moc povedla. Pěkné děvče je to a jak je hezky oblečené. úplná manekýnka.
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem, Ivi a teším sa, že mám ďalšieho člena, maj sa pekne, pa.
    Ľubi.

    OdpovedaťOdstrániť