pondelok 7. apríla 2014

Venček

Tento venček som našla na blogu, ktorý sa mi veľmi páči a priznávam bez mučenia, hneď som vedela, že ho vyskúšam ušiť. Originál nájdete na http://vechernie-posidelki.blogspot.sk/search/label/%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D1%87%D0%B5%D0%BA Ten môj nie je až taký vydarený, ale určite ušijem ešte jeden a ten bude trochu hrubší.....
 Chcela som niečo jarné na dvere, ale nie príliš farebné, takže je trochu zemitý. Mne to však takto vyhovuje. Možno ho ešte trochu niečím dozdobím, uvidím. Aj takýto jednoduchý však celkom ujde.



















 Prajem veľa slniečka a jarného tvorenia,
                                                               Ľubi

3 komentáre:

  1. Ľubi ,venček je parádny,to by ma ani nenapadlo ušiť venček ale je to skvelý nápad,ešte mi prezraď čím si ho plnila keď tak pekne drží tvar.Myslím ,že ho ani nemusíš už ničím zdobiť s tou čipkou vyzerá tak nežne.Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, Reni. Do všetkého, čo sa plní, dávam 100% PES výplň. Kupujem v Tescu lacné vankúše, keď sú v akcii, jeden stojí asi 1,50 eur, keď nie sú v akcii asi 2,50 a majú cca 50x60 cm. Sú balené v bielom igelitovom valci a tá výplň v nich je celkom fajn, mäkkučká, žiadne žmolky a hlavne sa dá prať. Pekný deň aj Tebe, pa.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je roztomilý, aj ja mám rada aj takéto farby, jemné a príjemné na pohľad :) teším sa na druhý ;)

    OdpovedaťOdstrániť