piatok 18. apríla 2014

Peňaženka Jahôdka

Zase predbieham, ja viem. Jahody budú až v júni. Ale keď ja si tak rada robím náladu týmito jasnými farbami a ovocím. Vy nie?


Vnútri som to trochu prehnala, lebo hríby a jahody asi veľmi nejdú dohromady, ale veď sú to muchotrávky a tie majú červené bodkované klobúčiky. Keď ju otvorím, tie hríbiky ma aspoň rozosmejú, aj keď už nemám tri roky....

A zmestí sa mi tam všetko, čo potrebujem, aj to, čo už nepotrebujem.
Takže príjemné sviatky, pekné počasie a veľa oddychu prajem.
                                                                                                   Ľubi.

4 komentáre:

  1. Wau Ľubi,peňaženka je krásna veľmi ,veľmi sa mi páči a tá farebná kombinácia je veru super.Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, Reni, červená ma nabíja.....Pekné dni aj Tebe.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fešácká peněženka. Tak ať se v ní drží penízky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pekná je. :) Ja by som už nutne taky potrebovala nejakú menšiu peňaženku. Tá, čo mám teraz je síce kvalitné, ale úplne zbytočne veľká a v taške mi zaberá veľa miesta. Presne také niečo by mi vlastne úplne stačilo. Len na DIY si teda asi netrúfnem. :)

    OdpovedaťOdstrániť