štvrtok 6. marca 2014

Látkový košík na vlnu a pletenie

Tak začínam...
Radšej neskoro, ako nikdy.
Na začiatok som sa rozhodla pridať obrázok látkového košíka na vlnu a pletenie pre moju dcéru, ktorý je momentálne mojím posledným výtvorom. Šikovné krajčírky a patchworkárky nech mi prepáčia vypracovanie, nie som vyučená krajčírka, šitie je len moja radosť a vrhám sa doňho intuitívne a skúšam všetko, čo sa mi páči. Momentálne mi učaroval patchwork, ale iba začínam, toto je moje prvé patchworkové dielo.....                                                                                                                                                              
                               
A pre tie šijúce osôbky, ktoré ešte v šití nie sú také skúsené, ale rady skúšajú (ako ja), môžem pridať fotopostup. Teraz síce šijem kabelku bodkovnicu, ale ak by mal niekto záujem o fotopostup na košík, rada ho sem pridám.

3 komentáre:

  1. Krásný výrobek. No, nevypadáš na začátečníka.
    Mnoho úspěchů.
    Věra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, potešila ma taká pochvala. Šijem už dlhšie, také jednoduché veci, ale toto bol naozaj prvý pokus o patchwork. Najprv som si však veľa napozerala na youtube....

      Odstrániť