utorok 11. marca 2014

Anjelka

Tildamánia....

Len nedávno mi učarovali anjelky, ktoré poznáme ako Tildy, Tildušky...
Zatiaľ som ušila len tri a ešte stále ma to baví. Možno už frčíte na niečom inom, ale ja ešte asi nejaký čas pri anjelkach strávim. A keďže mám malého syna a v susedstve sa to hemží malými deťmi, určite pribudnú aj nejaké zvieratká.













 Túto anjelku som dnes dokončila....

       














  A tieto som ušila pred ňou.....



















                   A zvieracie duo, zajac s mackom v trenkách....


2 komentáre:

  1. Ľubka anjelky sú krásne aj mackovia.Raz sa aj ja chystám ušiť anjelku len som sa ešte neodhodlala, dosť sa toho bojím.Si šikulka páčia sa mi aj tvoje kabelky ale aj ostatné vecičky.Určite budem tvoja stála návštevníčka.Teším sa na tvoj nový príspevok.Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Reni, som rada, že sa Ti páčia. Neboj, anjelku zvládneš, potom sa nezabudni pochváliť.... :D

      Odstrániť