nedeľa 9. marca 2014

Kabelka májová



Aj keď je marec, slniečko svieti ako v máji. 
Takže som musela vytiahnuť túto kabelku. Nemôžem za to, keď je vonku takto pekne, siaham po kvietkovaných a romantických látkach. Vlastne robím to, aj keď je škaredo, ale toto počasie priam volá po ružovej....


Keď niekam idem a vezmem si túto tašku, vždy sa mi zlepší nálada....


A samozrejme, keď už máme kvietky a bodky, znútra budú kocky, že áno....


Možno sa niekomu zdá táto kombinácia príliš infantilná, ako napríklad mojej 11-ročnej dcére, ale mne to vôbec neprekáža, keď svieti slniečko, hodí sa vždy...

2 komentáre:

  1. Ľubka, aj táto aj tá predchádzajúca kabelôčka sú vešmi pekné :) držím palce, nech sa aj naďalej darí v šití a samozrejme, nech sa darí aj Tvojmu novému blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, Tvoj blog je veľmi inšpiratívny, našla som u Teba aj linky na obchody s prekrásnymi látkami. Teším sa, že si mojím prvým členom.

      Odstrániť