streda 13. augusta 2014

Obaly na knihy, zošity

Obaly šijem rada, sú rýchlo hotové, netreba veľa materiálu a tých kombinácíí, čo sa dá vymyslieť. Hoci aj v jednoduchosti je krása....


 Aj mi je ľúto sa s nimi rozlúčiť....

Nevadí, veď sa šijú ľahko.
Nech sa Vám zľahka tvorí po celý zvyšok leta....  Ľubi.

4 komentáre:

  1. Ľubi,obaly na knihy sú parádne veru by som si nevedela vybrať páčia sa mi všetky ,vankúš sova a jedne aj druhé papučky sú úžasne no si skrátka veľká šikulka.Máš môj veľký obdiv.Pá,pá a veľa skvelých nápadov.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Reni, mala som teraz prestávku, tak doháňam.....pa.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Práve som objavila Vašu stránku a veru, je sa na čo pozerať. Tie obaly na zošity sú nádherné, vedela by som si taký predstaviť na mojej kuchárke, možno raz, zatiaľ som iba začiatočník v šití...
    Máte krásne i ostatné výtvory, klobúk dolu pri troch detičkách. Ten môj (na Vianoce 4roky) mi tiež rád vo všetkom pomáha... :-)
    Prajem vám krásny advent a ešte veľa tvorivých chvíľ.
    Aďka

    OdpovedaťOdstrániť